MONOLISK - Suggestions

User avatar
Trickster
Site Admin
Posts: 391
Joined: Wed May 04, 2016 10:38 am
Contact:

MONOLISK - Suggestions

Post by Trickster » Tue May 28, 2019 2:52 pm

What's it like to play MONOLISK? What would you improve?

Micro788
Posts: 1
Joined: Fri Jun 14, 2019 5:32 pm

Re: BETA - Suggestions

Post by Micro788 » Fri Jun 14, 2019 5:41 pm

I'm fairly new to the beta and haven't gotten super far so I apologize if this is already in the game but I think the implantation of traps would be really fun and exciting to see. E.g. Falling Bolder, Spikes, Spawn X Minion...etc.

Online
User avatar
Erric
Posts: 27
Joined: Wed May 04, 2016 4:23 pm

Re: BETA - Suggestions

Post by Erric » Fri Jun 14, 2019 7:25 pm

Hey, welcome to the game and thanks for the comment. There are Realms (environments) including traps like spike-trap, exploding barrels, exploding plants etc.

Poolluxx
Posts: 1
Joined: Sat Jun 29, 2019 6:17 am

Re: BETA - Suggestions

Post by Poolluxx » Sat Jun 29, 2019 6:19 am

Bonjour, je n'est que qu'elle que heure a mon actif mais je trouve que le système de loot uniquement en pack est relativement mauvais, car déjà les pack sont aleatoire a toute les classe donc c'est plus dur de monter un personnage, je me reveil au matin je n'est q'une seul quete qui me permet d'acheter un pack qui me donne rien de se que je veux, j'ai plus qu'a attendre la prochaine quête pour espérer looter un autre pack qui sera dans je ne c'est combien d'heure des loot de fin d'instance serait le bienvenue a mon avis, je pensse que beaucoup de nouveau joueur laisseront tomber le jeux trop top a cause du loot qui n'est pas assez pressent et qui nous donne une impression d'aucune satisfaction, par contre avoir mis un système de recompense sur les donjon que l'on crée est un très bon point.
Désolé je suis français et je me suis servis d'un traducteur
Votre jeux a beaucoup de potentiel



Hello, I'm only that time to my credit but I find that the loot system only pack is relatively bad, because already the packs are random to all classes so it's harder to assemble a character , I woke up in the morning I'm only one quest that allows me to buy a pack that gives me nothing I want, I have more than wait for the next quest to hope to loot another pack who will be in I do not know how much time of the end loot would be welcome in my opinion, I think a lot of new player will drop the game too top because of the loot that is not enough press and that gives us an impression of no satisfaction, on the other hand having put a system of reward on the dungeons that one creates is a very good point.
Sorry I'm French and I used a translator
Your game has a lot of potential

Online
User avatar
Erric
Posts: 27
Joined: Wed May 04, 2016 4:23 pm

Re: BETA - Suggestions

Post by Erric » Sat Jun 29, 2019 7:01 am

Hey, thanks for the feedback. There's already a feature implemented we call Starter Cards and it will be in the next update. At the beginning there will be 5 stages where you can choose one out of five cards. Need more armor? Bigger weapon? Red Shardstone? You will be able to pick. We believe that will help bridging the experience you described.

User avatar
Kelghor
Posts: 4
Joined: Mon Jul 08, 2019 11:08 am

Re: BETA - Suggestions

Post by Kelghor » Tue Jul 09, 2019 12:43 pm

Ahoj, píšu česky protože vim že budete rozumět =D
(Klidně odpovězte anglicky, rozumim, ale mě byste asi nerozuěli =D)

Hra vypadá hrozně super, pěkná diablovka co na čas může zabavit :-) Model tovrby levelů pro ostatní a vzájemný hodnocení je moc pěknej systém a vidím ve hře fakt pěknej potenciál (stejně jako se mi ze začátku jevili Hackeři :-)

A teď konkrétně nahlásím pár postřehů, které jsem zaznamenal za necelý asi týden občasného hraní...

Editor
1) Udělal jsem pár drobných shardů a když je pak člověk chce upravit, tak to je poměrně bolest. Teda záleží, nicméně kyž je mnoho objektů blízko sebe, ideálně v jiných výškách atd. a chci s něčím posunout tak musím celej kousek většinou zbourat nebo rozházet.
Prvním krokem k zlepšení ui editoru bych navrhl layer focus/vision. Aby se taly zobrazovat třeba jen materiály/nábytek/potvory. Kolikrát prostě něco překáží a nechci to pořád do kola bourat.

2) S výběrem je obecně víc problému a druhá možnost jak by mohlo toto přijít k lepšímu je nějakej "přeskakovač". Vyberu si objekt/typ objektu, a přes klikání poskakuju po itemech stejného typu., dokud mi nenaskočí do editačnho modu ten prvek co si přeju například posunout nebo odstranit (když se mi nedaří se trefit přes zbytek překážek)

3) Přemýšleli jste o shardech se třemy urovněmi? mohlo by pak dojit na vytváření map s mosty.

4) Občas mi přijde, že má člověk málo materiálu na tvorbu shardů. Myslím tím hlavně podklady. Ty se nějak navyšují???

5) Vůbec není jasné co dělá v editoru tlačítko s obdelníčkama (mezi save disketkou a mřížkou). Ani po kliknutí totoiž neni vidět jakákoliv změna (nebo jsem ji přehlídl)

6) Dotaz: Když zničím nějaký svůj shard, zíískám z toho zpátky vlastní karty? (Zatím se mi nechce hypoteticky plýtvat =D)

Levelování a questy, looty:
1) Myslím, že chápu záměr levelování přes otevření balíčků a tak... Strácí se mi ale smysl hrát hru mimo questy. Jakmile splním quest je absolutně zbytečný dál prozkoumávat shardy. Bez odměny to člověka přestane po chvíli bavit. A těch 3-10 coinů co dostanu za jeden, je málo aby se to vyplatilo. Jeden quest za den je podle mě fakt hrozně málo. Respective je to akorát, pokud budu chtít hrát nějak rozumě pravidelně. Je to strašně málo, pokud začnu a baví mne hrát víc jak hodinku za den. (Po tý hodině si splnim ten svůj blbej quest a můžu to zabalit). Včera jsem to ještě prolejzal, doufaje že najdu něco fajn. Ale... coiny pro 5 úroveň jsou fakt drobný (a to chodím většinou dugny se sílou tak o dva až tři levely víc - douffaje o více coinů. - Pořád jsou zanedbatelné =D)

2) Na to že se jedná o diablovku, tu trochu pokulhává loot system. - myšlenka řešení lootu přes karty za balíčky je super, ale ve hře mě pak už tolik neláká hledat poklady atd, protože vim že najdu maximýlně lbej coin dva v truhle.
Řešení bych viděl v odměních za procházení obtžnějších dungů: "Jdeš do dungu o 3-5 lvlů vyšší a potkáš tam potvoru o 3-5 lvlů silnější? Porazils ji? Máš šanci 5% na drop 'nečeho'." S tím že něco může být třeba "fragment" 1/10 packu karet. (sesbíráš jich deset a tradá máš odměnu) - Nebo třeba quest gratis.

3) U questu by mohlo být pár věcí, které si hráči buĎ sami vytvoří dřevěnou formou a nebo do hry přibudou pro lepší gameplay.
A) Označen typu (tag) shardu. - Například že je určen pro rangery, meeleeky, je to farmící shard, je to herdcore challenge,...
B) Popisek shardu. Když je už název, proč nedat majitelům možnost popsat do začátku příběh? Proč (když jde o jedno textové pole + popup okno při prohlížení) proč takovou poměrně snadnou věc nenechat hráčům ingame? Info se pak bude hodně tříštit a pochybuju že by si niěkdo přečetl lore k shardu někde na netu a vypínal a dohledával kvuli tomu danou stránku. A minimálně při betatestu se dost lidí na lore shardů ptá, respective mám pocit že to hráče fakt zajímá.

4) Co se týká celkového pojetí hraní tak se bojím, že to nakonec vůbec nebude hra pro východní a střední evropu, protože stejně jako hackers z toho sálá absolutní Pay to Win. - Nemám nic proti tomu, když si někdo chce něco zaplatit, a zároveň za pěknou pařbu nějakou tu korunu třeba dát (navíc Trickers fandím). Ale 2 blaíky karet (kde podle mě nikdy nenajdu nic pořádnýho) za 90 korun, je moc. Očekávvám že balíky karet se navíc budou ztrácet v průběhu jednotlivých sezon. - Pamatuju si, že jsem přestla hrát hackera přesně z toho důvodu, že to byo bez peněz nerhatelný. Dostal jsem se výše v toplistu se solidní úrovní (víc si nepamatuju, je to asi dva nebo tři roky) a hra se stala nehratelná - vždy mě někdo sosnul dřív než jsem stihl nakoupit součástky a jedinou variantou bylo použít zaplacenej štít.
Bojím se, že tady - aby hráč po chvíli viděl jakýkoliv progres, bude muset cálovat a cálovat jinak se neposune. Nehledě na to že nebude mít ani mžnost vytvářet nové pěkné shardy který mu ynesou pár hvězd.
Zkráceně, pay to win je tu možná až moc okatý a bojim se že hra si neudrží hráče dlouho právě z důvodů zpomalenýho postupu, který se nedá obejít ničím jiným než prachama.

5) Jak táhnout, respective jak umožnit další nakupování? Varianta různých skinů které jsou k nakoupení mi přijde jako fajn cesta. Není to Pay to win a lidi si rádi zaplatí. Víc bych přemýšllel jak prachy táhnout tímto způsobem (pay to win nemá nikdo moc rád). Takhle z patra mě napadlo, že by si člověk mohl nakoupit třeba Peta - klidně nebojovou potvůrku, která bude chodit po dungeonu společně s hrdinou. (Peti můžou být jakkoliv krásní a velcí)

6) Nákup karet. bude existovat něco jako typové blaíčky? Všiml jsem si že karty jsou rozdělené na dvě části, Karty pro hrdiny a karty pro shardy. Co takhle koupit specializovaný balíček za 1500? A Určit si jeslit se chci zaměřit víc na tunning shardů nebo tunning hrdinů.
Vlastně to znamená, že 2 balíčky (pokud je rozvržení obdržených karet rovnoměrně náhodné) budou stát 3000. Oporoti nespecializovaným za 1K coinů. (PS: ve chvíli kdy nějaký hráč párkrát za sebou otevře pack a bude tam mít jen karty na shardy, tak sice zvýší lvl ale bude muset dost náročně bojovat v shardech) - nechtěl bych bejt v takový jeho kůži =D

Asi dotazy na věci do budoucna
1) Doufám že bude možnost posílat zprávy ostantím hráčům?
2) Porč všude máte tak strašně krátké možnosti ke psaní textů? Pamatuju si snad i u Hackerů bylo strašně osekané jak dlouhý může být příspěvek když něco nějakm píšu. Mylsím konkretně komentáře u shardů, případně i názvy by snesli asi trochu víc znaků (když jim momentálně nelze vecpat tagy)
3) Filtrování? Třeba chci bojovat jen v shardech nějakého prostředí, případně nějakýma tagama...
4) Bude se zakládat nějaká wiki? Mám takový pocit, že spousta betatestových hráčů by už teď ráda sepsala nějaké poznámky, co jak funugje...
5) Co Multiplayer? Chápu, že to neni žádná prdel a asi k tomu nebude kod uplně připravený. Ale rozhodně by mne multiplayer lákal - především coopreace. Druhá možnost tkaového falešného multiplayeru, který by se dal, je závodění. Dva/více hráčů si dají závod, kdo nějaký, řekněme náhodně zvolený, shard projde rychleji - každý jede svoje, ale oba začnou ve stejný čas a poměřují svoje schopnosti. (Je sice pravda že takový závod má smysl víceméně jen na úrovnéch podobných.)

Asi jsem měl už nějaký poznámky, ale zapomněl jsem je... Už takhle toho je dost =D

Držím palce s dalším vývojem klucí, jsem zvědav jak to dopadne :-)

PS: Vzhledem k tomu že se momentálně jendá o uzavřenou Betu, budou se učty pak plně mazat/resetovat, nebo je pravděpodobné, že "něco" zůstane, třeba jako reward?
Důvěřuj, ale prověřuj.

Online
User avatar
Erric
Posts: 27
Joined: Wed May 04, 2016 4:23 pm

Re: BETA - Suggestions

Post by Erric » Wed Jul 10, 2019 1:41 pm

/CZECH/
Ahoj Kelghore, vitej a diky za megadlouhy feedback :) Odpovim hlavne na ty zakladni veci, na ktere se da odpovedet jednoduse a udelam to anglicky, aby z toho meli neco i ostatni ctenari.

/ENGLISH/
Thanks for the questions, I tried to answer most of them:
  1. In editor you can rotate view by the compas icon to reach everything more easily. We still need to tweak some (invisible) collisions so that they are more precise so that all objects can be handled easily.
  2. We had a prototype with more than 2 levels of floor, but editing level with such elevation was a nightmare.
  3. Any shard can be extended by bigger shardstone card - adding more tiles and objects
  4. The button you asked about is for hiding walls. unless you have walls in your shard it does nothing
  5. Destroying a shard gives all used cards back to your hand, no loss here
  6. All the text limits in game are intentionally short to keep fast flow of the game. Only a small percentage of players is interested in long stories and another small percentage is really good in writing them. Having short character limits allows everyone to focus on what's important.
  7. One community member created a wiki here, but didn't get too far https://monolisk.fandom.com/wiki/MONOLISK_Wiki We now focus on finishing the game and don't have time to work on it
  8. Multiplayer is like making another game, not impossible but for sure not anyhow soon
  9. All game data/accounts/shards will go from beta through release to othe final game, so no reset, everything there is meant to stay

User avatar
Kelghor
Posts: 4
Joined: Mon Jul 08, 2019 11:08 am

Re: BETA - Suggestions

Post by Kelghor » Mon Jul 15, 2019 9:54 pm

a. I stil have problems with it... There are ways to easy update it. Allow top view for advanced editing. Or better, make filters. When the editinh alow only checked filters... it could be in some advanced option too

b. Yep, but if u can try us that filters.. (mohlo vy to fungovat že nefiltrované vrstvy udou zašedlé a nebudou vytvířet kolize... Filtry by šli i na úroveň jednotlivých levelů)

new:

1 - i see why are short text in tables in game. But with few text u cant write good feedback.
2 - short names of shards, its really hard to write some names.
3 - pls pls pls, not required input about lore of shard should be totaly nice. Cuz without that we are using tables for this. And its cant be used for athmospere. (Tady musím říct, že fakt na shadech mě baví procházet to co vymysleli ostatní - a lore pak poměrně zjaímavý, jinak se z toho brzo stne jen totálně šistá procházečka.)
4 - filters of shards to play. Realy want filter by lvl, and type(color) of shards. Cuz we have questy about collect 50 black orbs etc...
5 - options sounds on/off - i hope u will finish it soon =D
6 - cant rotate map in game... i think its should hlep in lot of times... Sometime i have rly big problem to click on right place.
7 - after build shard, there should be advanced option to pick right direction. (because i need still rotate cuz editor) - This is not neeeded if player could rotate of his map.
8 - lvling system and geting pakages of cards are good. - i changed my mind... after i recognized how to farm orbs, u can reach 1 package of cards for not all day of playing =D
9 - are u planning more monsters(items, spells)? For higher lvls? (i love exploring of new enemies)
10 - i have ide for 2 more type of walls/obstacles
A) "glass wall" monsters see you, you see monsters, but cant shot thru
B) battlements - you can shot down but novody can shoot on you (shoudl be used for balance range vs. meele) - lot of shards are more more easy for rangers. This obstacle could balance 1 shard for both

(sorry za czhenglish - psal jsem to včera v noci už docela unavenej, Smysl to snad nějakej dává =D )
Důvěřuj, ale prověřuj.

smithclarkson01
Posts: 1
Joined: Fri Aug 09, 2019 11:34 am

Re: BETA - Suggestions

Post by smithclarkson01 » Fri Aug 09, 2019 11:36 am

What's it like to play MONOLISK? What would you improve?
Gettin' addicted to it bc.

Artemis
Posts: 1
Joined: Tue Sep 24, 2019 7:43 pm

Re: BETA - Suggestions

Post by Artemis » Tue Sep 24, 2019 7:48 pm

What if u add a "shard's stars pass" with reward like in starter cards and packs instead of giving builder 1 pack every +150% stars.
Cause i'm freakin stuck in 1000 stars and i already desperated for reaching 2,5k stars...i ain't a farmer :/

And what about daily login rewards like other rpg game?🤔

Post Reply