Purchased credits not received [RESOLVED]

Have an issue? Ask or report here
Post Reply
Казбек Дзодзиев
Posts: 3
Joined: Mon Apr 01, 2019 7:57 pm

Purchased credits not received [RESOLVED]

Post by Казбек Дзодзиев » Tue Aug 27, 2019 5:28 pm

Good evening! Today, 08/27/2019 at 19:27 I bought a “package of money” a rich man’s wallet, BUT MONEY DO NOT COME! What can be wrong?

Казбек Дзодзиев
Posts: 3
Joined: Mon Apr 01, 2019 7:57 pm

Re: Purchased credits not received [RESOLVED]

Post by Казбек Дзодзиев » Tue Aug 27, 2019 6:56 pm

к сожалению ваш ответ не открывается в почте! попробуйте еще раз прислать письмо

Казбек Дзодзиев
Posts: 3
Joined: Mon Apr 01, 2019 7:57 pm

Re: Purchased credits not received [RESOLVED]

Post by Казбек Дзодзиев » Tue Aug 27, 2019 7:06 pm

я получил письмо, но открыть его не могу. Возникает ошибка, я не знаю по какой причине не знаю! Если Вам не сложно, пришлите ответ повторно.

Luminaar
Posts: 1052
Joined: Wed Sep 21, 2016 2:46 pm
Location: UK

Re: Purchased credits not received [IN PROGRESS]

Post by Luminaar » Wed Aug 28, 2019 1:47 am

Hey. I've split this into a new topic so we can keep track of it. :) We have received your email and screenshot, and I understand that you're not able to open emails from us. Let's get this sorted for you!

The screenshot you have sent us is missing some of the information that we need. I've added the information we can use below - please have a read of the refresh procedure below, and provide us with the remaining info. :)

"If a purchase hasn't been received on your device, the steps below will attempt to resolve this for you straight away. Please read through the entirety of the following first, and then perform the following steps.

1) Open up the game, select the Build button in the bottom right, and select the Market.
2) Select the item that you purchased and click BUY, but do NOT confirm the purchase.
3) Once you've selected the BUY button and the app seemingly does nothing, the transaction should be refreshed. At this point, close and reopen the app, and the credits will be added to your account.

This will refresh any unprocessed requests. You do not need to confirm any other purchase, and if the app asks you to confirm, please select cancel.

If your credits have not been added to any of your networks, we will add the credits to your network manually. To allow us to do this, please send me your network details below, along with the transaction ID of your purchase. This ID can be found on your Google Play receipt and starts with the prefix "GPA." For iOS, please send us a copy of the screenshot of your App Store receipt.

Network Name: JOY
Level: 46
In-game Country: Russia
Transaction ID: GPA.xxxx-xxxx-xxxx-xxxxx

We'll review and resolve this as quickly as possible for you!"

----------------------------

Привет. Я разделил это на новую тему, чтобы мы могли отслеживать это. :) Мы получили ваше письмо и снимок экрана, и я понимаю, что вы не можете открывать письма от нас. Давайте рассортируем это для вас!

На скриншоте, который вы нам прислали, не хватает той информации, которая нам нужна. Я добавил информацию, которую мы можем использовать ниже - ознакомьтесь с процедурой обновления ниже и предоставьте нам оставшуюся информацию. :)

"Если покупка не была получена на вашем устройстве, нижеприведенные шаги помогут вам решить эту проблему. Пожалуйста, сначала прочитайте все следующее, а затем выполните следующие шаги.

1) Откройте игру, нажмите кнопку Build в правом нижнем углу и выберите Market.
2) Выберите предмет, который вы приобрели, и нажмите КУПИТЬ, но НЕ подтверждайте покупку.
3) После того, как вы нажали кнопку «КУПИТЬ», а приложение, похоже, ничего не делает, транзакция должна быть обновлена. На этом этапе закройте и снова откройте приложение, и кредиты будут добавлены в ваш аккаунт.

Это обновит любые необработанные запросы. Вам не нужно подтверждать какие-либо другие покупки, и если приложение просит вас подтвердить, выберите «Отмена».

Если ваши кредиты не были добавлены ни в одну из ваших сетей, мы добавим кредиты в вашу сеть вручную. Чтобы мы могли это сделать, пришлите мне ниже данные вашей сети вместе с идентификатором транзакции вашей покупки. Этот идентификатор указан в квитанции Google Play и начинается с префикса «GPA». Для iOS отправьте нам копию скриншота квитанции в App Store.

Название сети: JOY
Уровень: 46
Игровая страна: Россия
Идентификатор транзакции: GPA.xxxx-xxxx-xxxx-xxxxx

Мы рассмотрим и решим это как можно быстрее для вас!"
There are 10 types of people in the world. Those that can read binary, and those that cant.

Luminaar
Posts: 1052
Joined: Wed Sep 21, 2016 2:46 pm
Location: UK

Re: Purchased credits not received [RESOLVED]

Post by Luminaar » Wed Aug 28, 2019 11:25 pm

Your purchase has been added manually to your World Map. Please keep an eye out for a Golden Credit Card on the map!

Thank you again for your support!
There are 10 types of people in the world. Those that can read binary, and those that cant.

Post Reply